{"id":34802,"date":"2023-02-10T09:16:15","date_gmt":"2023-02-10T07:16:15","guid":{"rendered":"https:\/\/financer.lt\/?post_type=how_to&p=34802"},"modified":"2024-01-31T15:08:00","modified_gmt":"2024-01-31T13:08:00","slug":"affiliate-marketing","status":"publish","type":"how_to","link":"https:\/\/financer.lt\/asmeniniai-finansai\/straipsniai\/affiliate-marketing\/","title":{"rendered":"Affiliate Marketing – kas tai, bei kaip prad\u0117ti?"},"content":{"rendered":"\n

Affiliate Marketingas (liet. partneryst\u0117s rinkodara) – verslo modelis, kai yra u\u017edirbama i\u0161 auditorijos nukreipimo pas pardav\u0117j\u0105.<\/p>\n\n\n\n

\u0160iame straipsnyje pakalb\u0117sime apie Affiliate Marketing pagrindus tiems, kurie domisi \u0161iuo verslo modeliu.<\/p>\n\n\n\n

Aptarsime pagrindinius veikimo principus, galimybes, o taip pat suteiksime ir patarim\u0173, pad\u0117sian\u010di\u0173 siekti s\u0117km\u0117s.<\/p>\n\n\n\n\n\n

Kas yra Affiliate Marketingas?<\/h2>\n\n\n
<\/div>

Affiliate Marketing<\/strong> (Partneryst\u0117s Rinkodara) – verslo modelis, paremtas pardav\u0117jo bei auditorij\u0105 turin\u010dio skelb\u0117jo bendradarbiavimu.<\/p>\n

Skelb\u0117jas nukreipia auditorij\u0105 pas pardav\u0117j\u0105, o \u0161is u\u017e pritrauktus klientus atsilygina komisiniais.<\/p><\/div>\n\n\n

Tai yra bendradarbiavimo modelis, leid\u017eiantis auditorij\u0105 turin\u010diai \u0161aliai (pvz. ,,blogui”) u\u017edirbti komisini\u0173, o pardav\u0117jui – mok\u0117ti tik u\u017e faktinius rezultatus.<\/p>\n\n\n\n

Kaip tai veikia?<\/h3>\n\n\n
\n
\"\"<\/figure><\/div>\n\n\n
\n\n\n\n

Affiliate Marketingo veikimo principas yra gan\u0117tinai paprastas – i\u0161 esm\u0117s, jums reikia suburti skaitytoj\u0173 rat\u0105, bei j\u012f nukreipti pas pardav\u0117j\u0105 (partner\u012f), naudojant suteikt\u0105 affiliate nuorod\u0105.<\/p>\n\n\n\n

\u0160i nuoroda leid\u017eia pardav\u0117jui sekti pardavimus nuo j\u016bs\u0173 auditorijos, bei u\u017e pasiektus rezultatus atsiskaityti komisiniu atlygiu.<\/p>\n\n\n

    Affiliate Marketing Procesas<\/h3>
  1. Auditorijos suk\u016brimas.<\/strong><\/p>\n

    J\u016bs ra\u0161ote straipsnius, kuriate \u012fra\u0161us savo ,,Instagram” paskyroje, ar kitais b\u016bdais suburiate auditorij\u0105.<\/p>\n<\/li>

  2. Auditorijos nukreipimas.<\/strong><\/p>\n

    Savo \u012fra\u0161uose \/ straipsniuose patalpinate speciali\u0105 nuorod\u0105 \u012f pardav\u0117jo puslap\u012f. Tai gali b\u016bti nuoroda \u012f \u012fvairias prekes ar paslaugas.<\/p>\n<\/li>

  3. Auditorija tampa klientais.<\/strong><\/p>\n

    Dalis pasinaudojusi\u0173 j\u016bs\u0173 nuoroda \u017emoni\u0173 \u012fsigys preki\u0173 ar paslaug\u0173 i\u0161 pardav\u0117jo.<\/p>\n<\/li>

  4. Pardav\u0117jas atsilygina komisiniais.<\/strong><\/p>\n

    Pardav\u0117jas seka, kiek pardavim\u0173 buvo pasiekta naudojantis j\u016bs\u0173 nuoroda. Atitinkamai, pardav\u0117jas u\u017e pritrauktus klientus jums sumoka komisin\u012f atlyg\u012f.<\/p>\n<\/li><\/ol><\/div>\n\n\n

    Komisinio Atlygio modeliai<\/h3>\n\n\n\n

    U\u017edirbti i\u0161 partneryst\u0117s rinkodaros galima keliais b\u016bdais – nors da\u017eniausiai mokama u\u017e faktinius pardavimus, yra ir kit\u0173 komisini\u0173 modeli\u0173.<\/p>\n\n\n\n

    Pagrindiniai modeliai:<\/h4>\n\n\n\n
    \n\n\n\n