Marketingas (rinkodara) – ne mažiau svarbus, nei pati teikiama prekė.
Dauguma smulkiųjų verslininkų patys rūpinasi savo reklama, tačiau neįvertina tinkamos rinkodaros svarbos, bei savo prekes populiarina neefektyviai.
Šiame puslapyje – dešimties žingsnių Marketingo Strategija, padėsianti jūsų verslui suklestėti.
Kas yra Rinkodaros Strategija?
Rinkodaros Strategija – apgalvotas planas, apsakantis, kaip plėsite savo auditoriją, didinsite pardavimus, bei auginsite savo reputaciją.
Visi sėkmingi verslai turi savo rinkodaros strategiją – tai yra būtinas žingsnis sėkmei pasiekti ir išlaikyti.
Tiesa, efektyvumas skiriasi – nors vieni verslininkai sukuria apgalvotą ir efektyvų planą, yra ir nemaža dalis asmenų, kurie prekes reklamuoja ,,iš eigos”.
Kodėl Rinkodaros Strategija – svarbi?
Yra svarbu sukurti tikslų Rinkodaros Planą / Strategiją. Tai yra pirmas žingsnis norint potencialą paversti pelnu.
Net jei turite patraukliausią prekę pasaulyje – jos neparduosite, jeigu apie prekę niekas nežinos.
Būtent todėl yra labai svarbu turėti apgalvotą Marketingo Strategiją – planą, kaip pasieksite savo tikslinę auditoriją bei ją paversite jūsų nuolatiniais pirkėjais.
Kaip sudaryti Marketingo Strategiją?
Marketingo Strategijos sudarymas nebūtinai turi būti ilgas ir varginantis.
Nors ir itin detalūs planai gali atnešti naudos (juos derinant su SSGG analize), vien bazinės strategijos sudarymas bei laikymasis gali kelis kartus padidinti pelną.
Šame puslapyje mes pateikiame 10 žingsnių Strategiją, kuri gali tapti itin tvirtais pamatais jūsų įmonės augimui artimiausiais metais.
Mūsų 10 žingsnių
- Nišos Išgryninimas
- Kliento Pažinimas
- Konkurentų Analizė
- Biudžeto Skyrimas
- Rinkodaros Kanalai
- Vertės Kūrimas
- Kontakto Skatinimas
- Lankytojų pavertimas Klientais
- Sugrįžtantys Klientai
- Reputacijos Auginimas
1. Išgryninkite savo Paslaugą
Bet kokio verslo sėkmė priklauso nuo pasiūlos ir paklausos santykio.
- Jei prekė itin paklausi, kovosite su per daug konkurentų.
- Jei paklausos nėra, nesugebėsite suburti klientų rato.
Būtent dėl to yra būtina rasti nišą ir išgryninti savo paslaugą / produktą – atrasti rinką, kuri nėra perpildyta konkurentų, tačiau ir kurioje yra paklausos.
Tikslas – auksinis viduriukas.
Nesvarbu, ar jūs dar tik galvojate apie tinkamą nišą, ar jūs jau turite verslą, tik norite siaurinti teikiamas paslaugas – turite rasti auksinį viduriuką.
Raskite nišą, kurioje yra paklausos, tačiau ji yra pakankamai specializuota, jog nebūtų perimta verslų gigantais.
Iš tiesų, nišos pasirinkimas gali būti viena iš sunkiausių užduočių – reikia rasti ,,spragą” rinkoje, kurią jūs galėtumėte užpildyti.
Specializuokitės
Jums nereikia išrasti dviračio. Tereikia rasti pakankamai specializuotą nišą, kurioje galėtumėte konkuruoti. Ir tapti to, ką darote, ekspertais.
Tinkamos nišos pasirinkimas nebūtinai turi būti kažkas visiškai naujo – užtektų rasti jus dominančią rinką, bei pasirinkti labai konkrečią prekių/paslaugų kategoriją.
Pavyzdys
Galbūt jums būtų sunku aprėpti visą elektronikos prekybą bei konkuruoti su ,,TopoCentru”, ,,Avitela” ir pan., tačiau jūs galite specializuotis ties Studijinėmis Ausinėmis, bei pasiekti sėkmę nišinėje rinkoje.
Produktas – problemos sprendimas
Jei norite būti sėkmingi, turite būti naudingi visuomenei.
Paprastai tariant – jūsų prekė ar paslauga turi išspręsti problemą.
Žmonės, nuolat susiduriantys su tam tikra problema, mielai sumokės solidžius pinigus už tos problemos sprendimą – jums tereikia atrasti problemą, bei ją išspręsti.
Problemų – sprendimų pavyzdžiai:
- Problema: Mažame miestelyje nėra kur pavalgyti.
Sprendimas: Naujos picerijos atidarymas. - Problema: Žmonės neturi automobilio, tačiau jis kartais reikalingas.
Sprendimas: Automobilių tarpusavio nuomos sistema. - Problema: Žmonės nori pradėti verslą internetu, tačiau neturi žinių.
Sprendimas: El. Svetainių kūrimo ir administravimo verslas.
Raskite nišą.
Specializuokitės – raskite siauresnę sferą, kurioje galėtumėte gerai konkuruoti bei pelnyti klientų ištikimumą.
Būkite ekspertais to, ką darote.
Sukurkite papildomos vertės klientams, tapdami savo srities ekspertais – tai padės konkuruoti.
Jūsų paslaugos turi spręsti problemas.
Kurkite produktą/paslaugą galvodami ne apie tai, ,,kas populiaru”, o ko labiausiai trūksta. Pelnas seks iš paskos.
#1 žingsnio apibendrinimas
2. Pažinkite savo klientą
Kitas žingsnis, aktualiausias jau veikiantiems verslams – perprasti, koks yra jūsų idealus klientas.
Kliento pažinimas yra labai svarbus žingsnis. Tik pažinę savo tipinį klientą galėsite suprasti jo poreikius bei požiūrį, ir teikti jam aktualius pasiūlymus.
Potencialus klientas žymiai lengviau taps pirkėju, jei pajus, jog siūloma paslauga ar prekė yra sukurta būtent jam/jai – tai yra galutinis kliento pažinimo tikslas.
Į ką atkreipti dėmesį?
Kuriant tipinio kliento avatarą, yra svarbu sudaryti kuo tikslesnį bendrą vaizdą apie jo gyvenimo būdą, pomėgius, bei poreikius.
Pagrindiniai aspektai įvertinimui:
- Kliento pajamų kategorija.
- Vyraujančios pomėgių rūšys.
- Amžiaus grupė.
- Gyvenamoji vieta.
- Lytis.
- Išsilavinimas.
- Galimi Poreikiai/Problemos.
Kliento pažinimas – aktualesni pasiūlymai.
Pažinę savo tipinį klientą, galėsite pasiūlyti aktualesnius produktus, bei ženkliai padidinti pelną.
Sudarykite avatarą.
Sudarykite tipinio kliento avatarą – kuo detalesnį žmogaus aprašymą. Nuo demografijos iki išsilavinimo, pomėgių, bei poreikių.
Įvertinę avatarą, galėsite kurti aktualesnius pasiūlymus.
#2 Žingsnio apibendrinimas
3. Įvertinkite konkurentus
Žinoma, vystydami savo verslą, jūs susidursite ne tik su klientais, bet ir su konkurentais.
Konkurentų analizė – svarbus aspektas, padėsiantis geriau konkuruoti.
Atlikdami konkurentų analizę, galėsite sulyginti savo teikiamas paslaugas, rasti kur patobulėti, o taip pat – ir atrasti konkurentų silpnųjų vietų, kurias galėtumėt panaudoti savo naudai.
Konkurentų Analizė – kuo detalesnė
Atlikdami konkurentų analizę, nuodugniai išanalizuokite visą prieinamą informaciją.
Jei turite galimybę – net įsigykite konkurento paslaugų bei jas palyginkite su savosiomis.
Svarbiausi konkurentų aspektai:
- Prekės / Paslaugos
- Kainodara
- Augimas (vieši finansiniai duomenys)
- Svetainė, Soc. Tinklai – dizainas, funkcionalumas ir pan.
- USP (Unique Selling Proposition) – kas produktą išskiria iš konkurentų.
- Klientų atsiliepimai, pastebėjimai.
Rezultatų Skirstymas
Analizės rezultatus galima skirstyti į dvi pagrindines kategorijas – Konkurentų Pranašumus, bei Trūkumus.
Atitinkamai, jūs taip pat turite apgalvoti, kaip nugalėti konkurentų pranašumus (kur pasitempti), o taip pat – kaip išlaikyti savo pranašumą.
Šie rezultatai bus dar naudingesni, jei jūs taip pat atliksite ir verslo SSGG (SWOT) analizę, padėsiančią jums suprasti savo padėtį bei kaip ją gerinti.
Konkurentų įvertinimas – padeda išsilaikyti.
Detali konkurentų analizė padės atrasti, kuriuose aspektuose galite nugalėti konkurenciją, bei kur galite pasitempti patys.
Taip pat suteikia nemažų įžvalgų į galimus produktų/paslaugų tobulinimus, kainodaros koregavimą.
Rezultatai – skirstomi į dvi kategorijas.
Gautus rezultatus galite suskirstyti į konkurentų pranašumus, bei trūkumus. Trūkumai padės rasti, kaip įtvirtinti savo dominavimą, o pranašumai – rasti savų klaidų, kurios atbaido dalį klientų.
#3 Žingsnio apibendrinimas
4. Skirkite Biudžetą Marketingui
Tinkamas lėšų marketingui paskirstymas – būtinas, jei nenorite iššvaistyti turimų išteklių.
Įvertinkite, kiek ir kam planuojate išleisti, vykdydami savo rinkodaros kampaniją – gerai paskirstytos lėšos gali kelis kartus padidinti pardavimus, nepatiriant didesnių išlaidų.
Konsultuokitės su Specialistu
Net jei planuojate rinkodarą administruoti patys, mes patariame pasisamdyti profesionalą, kuris galėtų padėti su biudžeto skirstymu.
Iš tiesų, pradedantiesiems gali būti sudėtinga patiems nustatyti optimaliausius reklamavimo būdus, reklamos pirkimo nuostatas, tinkamas kainas reklamos kūrėjams ir panašiai.
Būtent dėl to yra svarbu pasikonsultuoti su profesionalu – šis padės geriausiai paskirstyti turimą biudžetą.
Paskirstykite biudžetą.
Gerai apgalvokite savo biudžetą marketingui – tinkamai panaudotos, šios lėšos gali kelis kartus padidinti jūsų užsakymų srautą.
Išbandykite įvairius kanalus.
Šiais laikais yra nesunku įsigyti nebrangios reklamos – nuo reklamos ,,Facebook” iki partnerystės su nuomonės formuotojais ,,Instagram”. Svarbiausia – atrasti schemą su geriausiu ROI (return-of-investment).
Prireikus – konsultuokitės su specialistu.
Marketingo specialistai gali padėti nustatyti geriausius rinkodaros kanalus bei optimaliausią biudžeto paskirstymą.
#4 Žingsnio apibendrinimas
5. Sukurkite Rinkodaros Kanalus
Viską suplanavus, atėjo metas apsispręsti dėl naudojamų rinkodaros kanalų bei juos sukurti.
Kanalai gali būti įvairūs – nuo soc. tinklų bei el. svetainės, iki reklamos televizijoje ar ,,Youtube”.
Reklamos kanalai – bent 3
Renkantis marketingo būdus, negalima apsiriboti ties vienu kanalu. Neturėdami plačių rinkodaros kanalų, galite prarasti galimybę pasiekti ženklią tikslinės auditorijos dalį.
- Mūsų patarimas:
Sukurti el. svetainę, + pasirinkti bent du-tris rinkodaros kanalus.
Galimi rinkodaros kanalai:
- El. Svetainė (SEO),
- Naujienlaiškis,
- Facebook,
- Instagram,
- Youtube,
- LinkedIn,
- Twitter,
- Bendradarbiavimas su kitais el. puslapiais,
- Reklama fizinėje erdvėje,
- Reklama ,,iš lūpų į lūpas”,
- ir kt.
Aktyvumas – itin svarbus
Neužtenka kanalų sukurti – yra labai svarbu, jog pasirinkti rinkodaros kanalai liktų aktyvūs.
Aktyvumas ne tik neleis jūsų sekėjams užmiršti apie jus, bet ir duos ženklą įvairiems el. puslapiams, jog esate aktyvūs bei turėtumėte būti siūlomi naujiems skaitytojams.
Galimybės rinkodaros kanalams – plačios.
Šiais laikais galima rinktis iš daugybės rinkodaros kanalų – SEO straipsnių savo el. svetainėje, paskyrų socialiniuose tinkluose, bendradarbiavimo su kūrėjais, tradicinės reklamos ir pan.
Svetainė – itin svarbus kanalas.
Kad ir kokius marketingo kanalus besirinktumėte, yra svarbu sukurti įmonės elektroninę svetainę. Tinkamai sukurta, kokybiška svetainė verslui suteikia svorio bei patikimumo, be to, tai yra 24/7 veikianti reklama.
Vystykite bent 3 – 4 kanalus.
Kartu su svetaine, turėkite bent 3 – 4 aktyvius marketingo kanalus. Taip pasieksite plačią auditoriją, tuo pačiu neapsikraudami per dideliu krūviu.
Jei soc. tinklai jums atneša didelę pardavimų dalį, apsvarstykite galimybę pasamdyti marketingo administratorių.
Aktyvumas – svarbus.
Marketingo kanalai veikia tol, kol jie yra aktyvūs. Pasistenkite patalpinti bent po 1 įrašą per savaitę – tai ne tik padės auditorijai, bet ir vidiniams svetainių varikliams, kurie iškels jūsų puslapį.
#5 Žingsnio apibendrinimas
6. Sukurkite Vertę
Vertės kūrimas – vienas labiausiai užmirštamų rinkodaros aspektų. Tuo pačiu, šis aspektas yra ir vienas iš svarbiausių.
Norėdami ilgalaikės sėkmės, turite sukurti vertę – parodyti auditorijai, jog jūs nesate tik ,,pardavėjas”, bet autoritetas, kuriuo galima pasitikėti.
Tapę autoritetu, tuo pačiu subursite ir ištikimų klientų ratą, galėsite žymiai geriau konkuruoti, o jūsų pardavimai ženkliai augs.
Švieskite savo auditoriją
Vertės kūrimas nėra skatinimas pirkti.
Vertės kūrimas – auditorijos švietimas jūsų nišoje, atsakymų, žinių suteikimas.
Pavyzdžiui, jei jūs prekiaujate sūriais, nesistenkite vien pardavinėti savo prekes – skelbkite straipsnius apie sūrių rūšis, istoriją, panaudojimo galimybes! Parodykite, jog jūs esate tikri sūrių ekspertai.
Vertė grįžta atgal
Suteikdami savo lankytojams naudingos, neorientuotos į pardavimus informacijos, užtikrinsite savo augimą.
Klientams suteikta vertinga informacija/žinios kelia pasitikėjimą jumis bei padaro įmonę Autoritetinga.
Be to, jei dalis jūsų medžiagos nėra orientuota į pardavimus, tada kita (pardavimų) dalis tampa žymiai patrauklesnė.
Besidomintis niša žmogus anksčiau ar vėliau tampa potencialiu pirkėju – ir kai jis juo tampa, šis asmuo pasirinks jus, nes tapote nišos autoritetu.
Koncentruokitės į vertės sukūrimą.
Šiais laikais, neužtenka pardavinėti prekių – jei norite konkuruoti, turite neskubėti bandyti parduoti, ir vietoj to klientui suteikti vertės.
Vertės sukūrimas – naudinga informacija.
Vertės kūrimas – išsamūs straipsniai apie jūsų nišą, naudinga informacija, kuri tiesiogiai nėra susijusi su pardavimais.
Pavyzdžiui, šis straipsnis – taip pat skirtas duoti naudos skaitytojams.
Suteikiama vertė – įdirbis į reputaciją.
Sukurdami vertę, auditorijos akyse tapsite šios nišos ekspertais. Tai kelia pasitikėjimą jūsų verslu bei ženkliai iškelia jus iš konkurentų.
#6 Žingsnio apibendrinimas
7. Skatinkite Kontaktavimą
Komunikacija ir atgalinis bendruomenės ryšys – neįkainuojami, siekiant kurti grįžtančių klientų ratą.
Svarbus patarimas
Nebūkite tik pardavėju, dirbančiu nišoje – tapkite šio gyvenimo būdo veidu.
Norėdami savo auditoriją paversti sekėjais, turite kaip įmanoma skatinti kontaktavimą su savo skaitytojais – taip ne tik gerinsite klientų nuomonę apie jūsų verslą, bet ir gausite ištikimų klientų.
Kaip kurti kontaktą su Auditorija?
Kurti glaudų kontaktą su Auditorija nėra sudėtinga – tereikia trupučio kūrybingumo bei pastangos.
Kuo dažniau atsakykite į komentarus.
Atsakykite į lankytojų komentarus soc. tinkluose: atsakykite į klausimus, padėkokite už pagyras, o taip pat ir atsakykite negatyviems komentarams (turėdami galimą sprendimą).
Prašykite klientų pasidalinti savimi.
Kurkite įrašus, skirtus dalinimuisi – prašykite komentaruose pasidalinti savo diena, mylimiausiais dalykais (kurie artimi jūsų nišai), kaip jūsų produktas padėjo auditorijai ir t.t.
Kurkite konkursus su prizais.
Ne, kalbame apie daugiau nei “Pasidalinkite įrašu ir laimėkite”. Geriausia, jei konkursas reikalautų dalyvių pastangos, bei būtų susijęs su jūsų niša/prekėmis.
Parduodate sūrį? Tegul auditorija pasidalina savo gamintų patiekalų su sūriu nuotraukomis!
Paklauskite apie savo trūkumus.
Viešas auditorijos prašymas pasidalinti apie pastebėtus jūsų verslo trūkumus yra labai naudingas – ne tik sužinosite daug naujo, bet ir parodysite nuoširdumą bei rūpinimąsi savo auditorija.
Būdai kurti kontaktą
Kontaktas su skaitytojais – labai naudingas
Glaudaus kontakto palaikymas stipriai iškelia susidomėjimą jumis bei jūsų produktais, bei prisideda prie prekės ženklo populiarėjimo.
Aktyviai kontaktuokite patys.
Atsakinėkite į komentarus, klauskite auditorijos nuomonės, renkite balsavimus ir t.t.
Sukurkite kanalą reikštis pačiai auditorijai.
Kurkite konkursus, skatinančius auditorijai dalintis savimi; apdovanokite skaitytojus prizais, meskite ,,iššūkius”, susijusius su niša ir t.t.
Nebijokite negatyvių komentarų.
Atsakykite ir į negatyvius atsiliepimus/komentarus, stenkitės rasti sprendimą bei rodykite, jog nepatenkinti klientai jums taip pat yra svarbūs.
#7 Žingsnio apibendrinimas
8. Lankytojus Paverskite Pirkėjais
Nepamirškime ir to, kaip geriausia yra savo lankytojus paversti klientais.
Norėdami parduoti, nesistenkite įteigti prekės vertės – verčiau to, apeliuokite į auditorijos turimą problemą, bei jai suteikite sprendimą.
Šiam žingsniui itin padės jau aptarti žingsniai – prekės išgryninimas, kliento pažinimas, autoriteto kūrimas ir pan.
Problema, bei Sprendimas
Norėdami skaitytojus paversti pirkėjais, turite atlikti du žingsnius:
- 1 žingsnis: Iškelti aktualią problemą.
- 2 žingsnis: Pasiūlyti jai patrauklų sprendimą.
1. žingsnis: Problema
Visų pirma, jūsų reklama/įrašas turėtų iškelti lankytojui aktualią problemą – apie jas jau kalbėjome pirmajame žingsnyje.
Problemos parodymas kreipiasi tiesiai į būsimą klientą – jam/jai parodo, jog jūs (įmonė) suprantate jų poreikius.
Taip sudominti potencialūs pirkėjai kuria itin didelį šansą tapti jūsų klientais.
Patarimai iškeliant problemą:
- Asmenizuokite.
Parodykite, jog ir jūs susiduriate/susidūrėte su šia problema. - Atidžiai remkitės Kliento Pažinimu.
Problema turi būti labai artima jūsų tikslinei rinkai. - Apeliuokite į emocijas.
Pyktį, džiaugsmą, ilgesį, baimę, liūdesį.
2. žingsnis: Sprendimas
Tame pačiame įraše, iškėlę problemos opumą, suteikite jai sprendimą – per savo teikiamą prekę/paslaugą.
Suteikdami sprendimą, neturite įtikinti skaitytojų pirkti jūsų paslaugas ar prekes – svarbiausia yra parodyti, kaip jūsų prekės ar paslaugos išsprendžia iškeltą problemą.
Leiskite pirkėjui nuspręsti
Sprendimas pirkti – logiška išvada, kurią skaitytojas turi prieiti pats, besiremdamas asmeniniu problemos potyriu, bei jūsų siūlomu sprendimu.
Patarimai suteikiant sprendimą:
- USP.
Parodykite, kuo jūsų sprendimas išsiskiria iš konkurentų. - Išbandymo garantija.
Geras būdas pritraukti pardavimų – suteikti išbandomąjį laikotarpį. - Suteikite klientams galimybę padėti.
Skirkite dalį pelno labdarai. - Problemos atsikratymo vertė.
Įtvirtinkite naudą, kurią patirs pirkėjai, išsprendę problemą.
Iškelkite Problemą, bei ją Išspręskite.
Pardavimas vyksta tada, kai išsprendžiate kliento problemą.
Iš pradžių, reikia problemą iškelti bei auditorijai parodyti, jog kalbate būtent jiems. Tada reikia idėti sprendimą – jūsų prekę, bei įtvirtinti sprendimo naudą.
Būkite autentiški, nuoširdūs.
Smulkaus verslo atveju, sukurti kontaktą su potencialiu klientu padeda nuoširdumas. Parodykite, jog patys esate susidūrę su iškeliama problema.
Pabrėžkite savo USP.
Parodykite, koks yra jūsų USP (Unique Selling Proposition) – tai yra, parodykite, kuo jūsų prekės ar paslaugos yra ypatingos bei išsiskiria iš konkurentų.
#8 Žingsnio apibendrinimas
9. Skatinkite Pakartotinį Pirkimą
Sugrįžtantys klientai yra patys vertingiausi.
Reguliariai sugrįžtančių klientų ratas yra stabilaus pelno pagrindas – grįžtantys klientai yra žymiai labiau linkę rinktis jūsų produkciją, nei nauji klientai.
Priklausomai nuo jūsų prekės ar paslaugos specifikos, priklauso ir pakartotinio pirkimo galimybės – tiesa, visad galima rasti būdų, kaip skatinti pasikartojančius pardavimus.
Būdai parduoti papildomai
Yra galybė būdų paskatinti klientus pirkti pakartotinai. Ir tai – ne vien taikomos akcijos.
Žemiau pateikiame keletą būdų, kaip galite savo prekėms ar paslaugoms sukurti papildomos vertės bei paskatinti buvusius klientus pirkti vėl.
Tobulinkite savo paslaugas.
Raskite, kaip pagerinti savo paslaugas ir/ar prekes, bei suteikite geresnį USP.
Sukurkite naujų prekių ar paslaugų.
Nuolatos galvokite apie tai, kokių naujų prekių ar paslaugų galite suteikti – šios gali sudominti jūsų nuolatinius klientus.
Specialūs pasiūlymai grįžtantiems.
Vertinkite nuolatinius klientus – pasiūlykite papildomos naudos savo sugrįžtantiems klientams.
Grįžtančių klientų laimėjimas
10. Auginkite Reputaciją
Rūpinantis naujų klientų pritraukimu, bei grįžtančių klientų išlaikymu, vertėtų nepamiršti ir savo reputacijos.
Apie autoritetą jau kalbėjome, tačiau viskas susiveda ne tik į suteikiamą vertę – žemiau pateikiame keletą būdų auginti jūsų verslo reputaciją.
Kodėl svarbu auginti reputaciją?
Reputacijos auginimas prie jūsų verslo gerovės prisideda keliais būdais.
Visų pirma, gera reputacija kelia pasitikėjimą jūsų verslu, o tuo pačiu – ir teikiamomis prekėmis ir paslaugomis.
Visų antra, aukšta reputacija suteikia galimybę prekes ar paslaugas parduoti brangiau – klientai vertins vertę, kurią kuriate klientams bei aplinkai.
Visų trečia – reputacija yra svarbi ir bendradarbiaujant su verslo partneriais. Aukštesnė reputacija skatins partnerius paslaugas teikti geresnėmis sąlygomis.
Labdara.
Įvairios iniciatyvos, labdaros programos yra geras būdas parodyti jūsų prioritetus bei požiūrį.
Medžiaga iš eksperto.
Tai – jau mūsų aptartas vertės kūrimas. Kurdami aukšto lygio straipsnius bei patarimus, kursite pasitikėjimą bei tapsite savo srities autoritetu.
Tvarumas.
Šiais laikais tvarumas – itin opi tema šiuolaikinėje visuomenėje. Rinkdamiesi tvarumą (įpakavimą/prekių gamybą ir pan.), rodysite savo atsakingumą ir pelnysite socialiai atsakingų klientų pagarbą.
Sertifikatų siekimas.
Aukščiausių sertifikatų siekimas/gavimas yra svarbus daugelyje sektorių – nuo sveiko maisto (ekologiškumo sertifikatas), iki kriptovaliutų prekybvietės (kibernetinio saugumo sertifikatas).
Tolerantiškumas.
Visuomeninių mažumų palaikymas gali būti ne tik labai prasmingas žingsnis, bet jis taip pat gali ir suteikti pagarbos jūsų įmonei.